ponedjeljak, 19. prosinca 2016.

BOŽIĆNA KREMASTA TORTA - NAJBOLJA ZA OVU PRILIKU !


Sastojci
korice
12 belanaca
12 kasika secera
24 kasike mlevenih oraha
3 kasike kakao
9 kasika brasna
fil

12 zumanaca
12 kasika secera
100 gr mleka
4 stangle cokolade
250 gr margarina
drugi fil
2 kesice slaga
mleko
Priprema
1.
Ispeci tri korice od po 4 belanca, 4 kasike secera, 8 kasika oraha, 1 kasika kakao i 3 kasike brasna. Peci u zagrejanoj rerni dok porumene i izvaditi da se ohlade.
Umutiti mikserom 12 zumanaca sa 12 kasika secera, dodati 2 soljice mleka i staviti na paru da se kuva, dodati cokoladu i skuvati fil. Kada se ohladi dodati margarin.
Umutiti 2 slaga sa 200 gr mleka.
Filovati prvu koricu filom, pa preko premazati slag, pa drugu isto tako. Odozgo tortu premazati samo braon filom, moze i slag, ali ja sam mislila da je mnogo slaga vec u torti, pa sam odozgo napravila ukrasne sare prah secerom. Ako zelite i slag odozgo, treba vam jos jedna kesica slaga.

Najbolja Božićna torta, pripremite ovu tortu i razveselite svoju djecu kao i ostale osobe koje budu probale ovu nevjerovatnu tortu koja je prosto postala hit na internetu, prvenstveno zbog svoga ukusa koji je zaista neodoljiv, a i zbog toga jer ne deblja jer ne sadrži mnogo šećera.. Moja dječica naprosto su luda za ovom tortom, i svaki dan mi traže da je pravim ponovo.. Iz razloga što mnogi vole ovu tortu odlučila sam da recept podijelim sa vama, kako bi je i vi probali, vjerujem da će vaša porodica baš kao i moja biti oduševljena.

Za ovu tortu vam ne treba mnogo stvari, niti vam treba mnogo novca, ovu tortu možete napraviti skoro sa stvarima koje već imate u kući.. Preporučujem da nakon spremanja, ostavite je nekoliko sati u frižideru, da se sve lijepo sjedini pa da vam bude lakše za vaditi.. Ukoliko vam se torta svidjela, podijelite recept i sa svojim prijateljima.. I svakako kada je nparavite napišite nam kako vam je ispala. SRETNO !

Nema komentara:

Objavi komentar