ponedjeljak, 19. prosinca 2016.

ŠPANSKA PITA, NEOBIČNA ALI VEOMA UKUSNA !!


SASTOJCI
150 g praške šunke, ili neke druge ( može i parizer)
150 g kačkavalja, ja sam stavljala trapist
150 g kiselih krastavčića
3 jaja
1/2 čaše ulja
1, 5 čaše mlijeka ili jogurta, ja sam stavila oboje popola

1,5 čaše brašna
1/2 kesice praška za pecivo
so po potrebi
PRIPREMA
Isjeckati šunku, sir i krastavce.Umutiti jaja, dodati so, brašno, ulje i jogurt ili mlijeko. Dodati pecivo,
sjeckane namirnice i so po potrebi.Izručiti u pouljenu tepsiju i peći. Peći dok ne porumeni na200 stepeni. Služiti uz jogurt ili pivo. Ja sam radila duplu mjeru i pekla u plehu od električnog!

Dosadilo vam je često raditi iste ili slične stvari, onda za vas imamo nešto potpuno novo ovo će vas očarati svojim ukusom, jer je zaista preukusno, sočno.. Ja ovo pripremam dosta često jer moja porodica vole hrenovke na ovakav način, a i meni se sviđa, jer nije ništa klasično, ovakvo nešto se ne viđa baš često.. Ja sam ovaj recept dobila od prijateljice, ovo sam probala kod nje i odma sam tražila recept, zato sam odlučila da ovaj recept podijelim i sa vama, jer je mene doista očaralo a vjerujem da će i vas jer je zaista nevjerovatno ukusno..

Ako vam se recept svidjeo, podijelite ga sa prijateljima, i svakako kada ga pripremite javite nam kako je vama ispalo.. Ovakvo nešto vjerovatno nikada i niste probali, jer je ovo jedan od španskih specijaliteta, jeste malo neobično ali je zaista veoma ukusno.. Ja pravim ovo baš večeras, probajte i vi iznenadit ćete se koliko je zapravo ukusno... SRETNO !


Nema komentara:

Objavi komentar