utorak, 20. prosinca 2016.

NEODOLJIVO UKUSNA BRITA TORTA - SVI ĆE TRAŽITI RECEPT !


Ova torta ima nekoliko imena kao na primer Britta torta, Pinokio torta, U svakom slucaju kolac je odlican mekan socan a podseca na puslica tortu .Moze se koristiti razne vrste voca a pretezno se pravi leti i aktuelna je ovde kao letnja torta sa jagodama pretezno.
Moze se staviti slag odozgo kao ukras ali za moj ukus bude puslica mekana pa sam se stoga odlucila za varijantu bez fila / slaga odozgo . Vi mozete odluciti sta hocete sami.
Recept i postupak pravljenja:
100 grama putera sobne temperature
1½ decilitra secera
5 zumanca
½ decilitra mleka
2 dec brasna
2kasicice praska za pecivo
Umutiti puter sobne temperature sa secerom dok ne pobelii dodavati jedno po jedno zumance muteci celo vreme Dodati brasno i prasak za pecivo.
Staviti pek papir na ravni pleh od sporeta pa namazati i pek papir i pleh okolo gde papir ne dostize.. ( radi lakseg skidanja puslice sa pleha jer ce u suprotnom lako puci i izmrviti se)
Umucenu smesu rastanjiti na ravnom plehu od sporeta Nisam isla do ivica pleha vec sam malo ostavila prostora praznog okolo
Pecena torta ili kora se sece na pola
Zatim umutite belanca ili puslicu i stavite preko tog prvog zutog dela.

Pravljenje drugog puslica dela koji ide odozgo
5 belanaca
2½ decilitara secera
Mutiti belanca sa polovinom secera dugo pa dodati ostatak secera i mutiti sve skupa nekih 10 minuta. Taj sne premazati preko prvog dela i staviti na pecenje u sporet.
Peci 40 minuta na 150 stepeni
Ohladjenu koru iseci na pola da se dobiju dve kore .Kora ce biti neravna i ne bas lepa na izgled ali tako je sa puslicom.
Potrebno vam je jos
400 grama slg kreme koju sam jednom mutila sa kiselom vodom a drugi put sa mlekom ( vi probajte sami sta volite)
Otprilike 400 grama sumskog voca
Umutite slag po upustvu i filujte preko prve kore ( ako necete da koristite slag za odozgo onda stavite sav slag izmedju kora) stavite voce po zelji preko toga i onda stavite drugu koru stisnite malo .Mozete je jesti isti dan a ja sam moju spremala dan ranije .Dekoracija secer u prahu odozgo.

Ova torta je postala pravi hit na interneti, jer je zaista neodoljiva, a i zbog toga jer ne deblja jer ne sadrži mnogo šećera.. Moja dječica naprosto su luda za ovom tortom, i svaki dan mi traže da je pravim ponovo.. Iz razloga što mnogi vole ovu tortu odlučila sam da recept podijelim sa vama, kako bi je i vi probali, vjerujem da će vaša porodica baš kao i moja biti oduševljena.

Za ovu tortu vam ne treba mnogo stvari, niti vam treba mnogo novca, ovu tortu možete napraviti skoro sa stvarima koje već imate u kući.. Preporučujem da nakon spremanja, ostavite je nekoliko sati u frižideru, da se sve lijepo sjedini pa da vam bude lakše za vaditi.. Ukoliko vam se torta svidjela, podijelite recept i sa svojim prijateljima.. I svakako kada je nparavite napišite nam kako vam je ispala. SRETNO !


Nema komentara:

Objavi komentar