nedjelja, 18. prosinca 2016.

Nevjerovatno ukusna ČOKO PLAZMA !


U današnje vrijeme je zaista teško za neki kolač reći da je najbolji jer zaista ima mnogo kolača, sa šlagom, čokoladom i ostalim ukusnim stvarima.. Međutim ovaj kolač se barem po mom mišljenju izdvaja od ostalih, jer je na neki način poseban, probala sam ga više puta kod svoje rodice, i uvijek me ostavljao bez daha, tražila sam recept i napravila ga sama kod kuće moja porodica je zaista oduševljena i često mi govore da im pripremim "Čoko plazmu" jer je to naziv ovog kolača.. Priprema ovog kolača je zapravo veoma jednostavna, jer vam ne treba ništa posebno, potrebno vam je svega par sastojaka, a većinu toga već imate u svome domu.. Čokoladu koja se koristi, možete birati po želji jer svako od nas voli različite čokolade, ali koju god da odaberete nećete pogriješiti, jer je ovo naprosto preukusno, i nećete moći prestati da ga jedete.. Vjerujem da ćete biti očarani ovim kolačem jer ja zaista jesam, i dugo nisam probala nešto slično.. 
Kada su u pitanju orasi koji se stavljaju u koru, njih možete ali i ne morate koristiti, sve zavisi od toga da li ih volite ili ne.. Ja ih iskreno volim tako da je meni odlično, ali probala sam praviti i bez njih jer djeca vole bez oraha, i tako ispadne odlično.. Tako da, na koji god način pripremite ovaj kolač ispast će odličan.. Više o ovome kolaču možete vidjeti ispod gdje je detaljno objašnjeno šta vam je potrebno i kako se priprema.. Javite nam kako vam je ispalo kada ga napravite, i podijelite sa svojim priajteljima ovaj recept. Sretno..
SASTOJCI
Kora
• 3 jaja
• 200gr secera
• 50gr cokolade
• 125gr margarina
• 300gr mljevene plazme
• 100gr pecenih mljevenih oraha ili ljesnika
Fil 1
• 0.5L mlijeka
• 2 pudinga vanila
• 6 kasika secera
• 100gr euroblok cokolade
• 125gr margarina
Fil 2
• 200ml slatke pavlake
• 100gr cokolade sa ljesnicima
PRIPREMA
Ubutati jaja sa secerom pa ih kuvati na pari oko 5minuta,Skinuti sa ringle pa u vruce dodati cokoladu i margarin i promjesati da se otopi.U ciniju umijesati keks i ljesnike (ili orahe,ja sam koristila orahe),dodati pripremljena jaja,sjediniti pa oblikovati koru na tacnu za kolace.
Skuvati puding pa u vruce dodati euroblok i mijesati dok se cokolada ne otopi.Kada se ohladi fil sjediniti sa umucenim margarinom.
Za drugi fil ubutati slatku pavlaku pa u nju umijesati krupno izrendanu cokoladu.
Na koru naneti fil 1,pa fil 2 kada se ohladi isjeci na kocke ili snite.
Ukrasiti rendanom cokoladom.
Izvor: http://www.coolinarika.com/

Nema komentara:

Objavi komentar