ponedjeljak, 19. prosinca 2016.

Male hrskave pitice, jednostavno za napraviti a veoma ukusne !


Dobro idu uz neke nareske,a mogu i same sa jogurtom ili kiselim mlijekom,pogotovo dok su tople !
Sastojci:
5oo gr. sira kravljeg mekanog
4 kom. jaja
15 dkg. margarina
180 gr. milerama
1 žlica soli
500 gr. tankih kora za savijače
Priprema:

1. Jaja izraditi mikserom,dodati omekšani margarin,sir,mileram i sol.Sve skupa malo
izraditi u glatku smjesu.
2. Kore podijeliti na pola.Obično ih bude 12 kom.Znači šest kora odvojiti i prirediti za
premazivanje.Smjesu također podijeliti na pola.
3. Na prvu koru staviti 2 žlice smjese i premazati cijelu koru…
4. Na nju staviti drugu koru i također ju premazati sa 2 žlice smjese.Nastaviti tako redom
dok se ne potroši 6 kora i polovina smjese.
5. Zatim te sve premazane kore zarolati u roladu/kao štrudlu/.
6. Tu roladu rezati nožem,širine dva prsta,u okrugle komade.
7. Slagati ih na masni papir u tepsiji,okrenute kao na slici.
8. Od jedne rolade bude jedna tepsija/od rerne/puna pitica..
9. Staviti peći u rernu na 200 stupnjeva 20 min.dok lijepo zarumene…
10. Dok se peče prva tura,ponoviti postupak sa drugom polovinom kora i smjese…
Posluživanje
Najljepše su za jesti dok su tople.Nisu jako masne,pa se bez problema mogu jesti prstima.
Dobar tek !!!!

Dosadilo vam je često raditi iste ili slične stvari, onda za vas imamo nešto potpuno novo ovo će vas očarati svojim ukusom, jer je zaista preukusno, sočno.. Ja ovo pripremam dosta često jer moja porodica voli ove pitice na ovakav način, a i meni se sviđa, jer nije ništa klasično, ovakvo nešto se ne viđa baš često.. Ja sam ovaj recept dobila od prijateljice, ovo sam probala kod nje i odma sam tražila recept, zato sam odlučila da ovaj recept podijelim i sa vama, jer je mene doista očaralo a vjerujem da će i vas jer je zaista nevjerovatno ukusno..
Ako vam se recept svidjeo, podijelite ga sa prijateljima, i svakako kada ga pripremite javite nam kako je vama ispalo.. SRETNO !

Nema komentara:

Objavi komentar